måndag, september 12, 2005

Veckans Blogg?

Häromdagen fick jag ett mail där det stod att Aftonbladet hade en serie där de presenterade en bloggare i veckan, och att jag var en av de utvalda till veckans blogg.
Självklart kunde jag inte ta det på allvar utan misstänkte att det var någon polare som behagade att skämta med mig.
Jag gjorde en snabb rundringning bland mina bekanta för att lista ut vem det kunde vara.
Resultatet blev att 3 stycken inte visste om att jag hade en blogg, 4 stycken inte visste vad en blogg var och
10 stycken inte visste vem jag var?!

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

Samma här ;))

18 september, 2005 11:45  
Anonymous Anonym said...

Haha.. SIM-kort från '92? Dags att radera vännerna man trodde var vänner men som glömt bort en..

18 september, 2005 13:18  
Blogger Karolina Lassbo said...

Ha ha ha! Det är underbart! Du har humor! Detta är ju världklass!
Jag gillar verkligen din blogg!

MVH Karro på Glamourbloggen
http://karolinalassbo.blogspot.com

18 september, 2005 15:20  
Blogger Niklas said...

HAHAHA!

04 oktober, 2005 15:59  
Anonymous Anonym said...

detta inlägget var nog det roligaste hittills (började läsa från början) =)

23 oktober, 2006 08:16  

Skicka en kommentar

<< Home