onsdag, augusti 03, 2005

Göteborg-ännu tråkigare?

Idag kom jag till Göteborg. Hade bokat hotell med garageplats men det fick jag inte, nu står min nya bil utomhus det är den inte van vid hoppas ingen har sönder den. På vägen hit kräktes dottern i bilen. Efter middagen ville mina barn ha glass. Eftersom jag är prismedveten fick de pengar till en mjukglass på MC-Donalds. trots en stor skylt utanför att det fanns mjukglass så sa de att det inte fanns. Det var väl tur i och för sig, tycker inte att barnen ska äta så mycket sånt iallafall en morot är minst lika god.
Bastun på hotellet var inte så varm heller förresten.
Räddningen på vistelsen var en spännande dokumentär på hotell-TVn om garnets utveckling från 1300talet och framåt.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hej! Denkan och jag tycker att du måste ta och skriva nåt nytt nu. Och jag hittade en sida igår som du kan mata ett eventuellt hungrigt ego på en bra stund vid behov =)http://www.erimax.com/easyforum/forumtopic1.col?u=9104&n=664

Vi hörs snart & det var kul som vanligt att ses!

Kram U & Co.

23 augusti, 2005 23:37  
Anonymous Anonym said...

Garnets utvecling? Vilken kanal?

18 september, 2005 17:18  

Skicka en kommentar

<< Home