måndag, juni 20, 2005

Undergång

Tydligen har min blogg uppfattats som deprimerande? Vilket är konstigt jag lyfter ju verkligen fram de saker som gör livet glatt. Som till exempel idag när jag skulle gå över ett övergångsställe och en bil faktiskt stannar och släpper över mig. Det var länge sen det hände. Jag har ju till och med problem när jag ska in på affären och handla eftersom dörrarna inte öppnar sig. Men det är inget problem det är bara att vänta på att någon annan går in så jag kan slinka in samtidigt. Se där, det finns fullt av ljuspunkter i tillvaron man måste bara vara öppen för att se dem.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jaaaa, du kan verkligen lyfta fram det positiva!! :o) Skulle behöva lite av ditt tänk, helt klart!!!

23 juni, 2005 00:16  
Anonymous Anonym said...

Ja det är jobbigt när inte ens ir-detektorer och dylikt ser en. Men tänk, du kanske kan råna en bank eller två? Du kan springa framför rörelsesensorer och laserstrålar utan att larmet går!

18 september, 2005 13:22  

Skicka en kommentar

<< Home