tisdag, juni 28, 2005

Miss Sommar

Äntligen ett avbrott i det gråa. Åkte i den gamla Mazdan till Växjö på fest . Bodde på ett bra hotell med pool, men det var för kallt i vattnet så jag badade inte. På torsdagen var jag runt i Växjö och drack öl. Avslutade med att titta på TV på hotellrummet. Har man betalat för rummet ska man ha full valuta tycker jag. Sen på fredagen var jag på min kusins fest, det var hon som var Miss Sommar. Bra väder hela dagen, vi spelade brännboll men var tvungna att sluta eftersom vi vart attackerade av knott, trodde inte ens att det fanns i småland. På lördagen åkte jag hemåt, 2 mil utanför Växjö hade min dotter kräkts i bilen och jag hade kört vilse. Som tur var vart det inget mer kräks i bilen och jag lyckades hitta tillbaka till den rätta vägen. När jag kom hem somnade jag. Otroligt festlig helg måste jag tillstå.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

I växjö hittar man alltid på nått ;) där bor jag.. ^^

29 juni, 2007 10:46  
Blogger Unknown said...

Hi hi, jag blev tvungen att kika på din blogg nu när jag träffat dig IRL och då noterar jag att det även här fanns vissa orienteringsproblem :-)

25 juni, 2008 23:43  

Skicka en kommentar

<< Home