torsdag, februari 08, 2007

Bubblor

Häromdagen tänkte jag på en sak som jag var bra på när jag var liten. Jag kunde göra bubblor av saliv genom att öppna munnen försiktigt mer och mer och så småningom fick man fram rätt så stora bubblor.
Var naturligtvis tvungen att testa om jag var lika bra på det fortfarande.Gjorde ett flertal försök innan jag fick fram riktiga praktbubblor, klart impad av mig själv.
När jag såg blickarna från de andra resenärerna på tunnelbanan förstod jag att även de var imponerade.

3 Comments:

Blogger Rollx said...

Vi är alla bra på något. Det gäller bara att hitta sin talang :).

08 februari, 2007 21:55  
Anonymous Anonym said...

Ja, jag förstår att de varit det! :D

24 februari, 2007 16:05  
Anonymous Anonym said...

Sjukt rolig blogg, inte tråkig alls!! Kan tänka mig att människor kollade om du gjorde "slem-bubblor", hahaha.

09 oktober, 2007 22:34  

Skicka en kommentar

<< Home